Távolság vagy nem telephelyi szerződés esetén a fogyasztóknak a ZVPot-nak megfelelően jogukban áll az átvételtől számított 14 napon belül tájékoztatni minket, hogy eláll a szerződéstől és indokolnia sem kell a döntését. A fogyasztó egy természetes személy, aki a szakmai vagy profitszerzési tevékenységén kívül szerzi meg vagy használja a javakat és szolgáltatásokat. A szerződéstől való elállás a ZVPot-nak megfelelően történik így az NEM vonatkozik jogi entitásokra.
A vásárló, aki eláll a szerződéstől vagy rendeléstől, sértetlenül az eredeti csomagolásban és ugyanabban a mennyiségben kell visszaküldenie a termékeket, hacsak a tétel el nem veszett, hibás vagy elveszett vagy a mennyiség úgy csökkent, hogy abban nem a fogyasztó a hibás.
Abban az esetben ha az eladó azt állapítja meg, hogy a visszaküldött termékek sérültek vagy a visszaküldött mennyiség nem egyezik, a fogyasztó felelős a javak csökkent értékéért, amennyiben az értékcsökkenés nem szükséges, hogy meghatározza a természetét, tulajdonságait és működését a javaknak. A fogyasztó olyan mértékben vizsgálhatja meg és tesztelheti a tételeket, ami ahhoz szükséges, hogy meghatározza a tényleges helyzetet. Csak a fogyasztó hibájából fakadó értékcsökkenésre alapozva foszthatja meg a vállalat a fogyasztót a szerződéstől való elállás jogától, és attól hogy visszakapja a vásárlása árát.
Úgy tekintjük, hogy időben küldte be az elállási nyilatkozatot amennyiben az elállás időhatárán belül küldi azt be. A bizonyítási kötelesség az elállási jog gyakorlásáról ezalapján a cikk alapján a fogyasztót terheli.
Ha már megkapta a terméket és eláll a szerződéstől, a javakat ajánlott küldeménycsomagként az elállási nyilatkozat után 14 napon belül vissza kell küldenie a címünkre: PJU d.o.o. 1239 Budapest, Európa u 9-11. „I” épület, 7-8 kapu. ExpressOne Visszáru Raktár.
Akkor tekintjük úgy, hogy időben visszaküldte a javakat, ha azt a visszaküldés 14 napos határidejének lejártán belül feladja.
Csomagként és ne levélként küldje vissza a tételeket. A visszaküldött termékek mellé kell helyezni az előzőleg emailben kiküldött reklamációs kódot. NEM fogadunk csomagokat a mi költségünkre.
A szerződéstől való elállás esetén a fogyasztó csak a termék visszaküldését fizeti ki, amelyet a posta szolgálat árlistájának megfelelően értékesítenek és ez a csomag típusától és méretétől függ.
A fogyasztó nem kérheti a plusz költségek visszatérítését, amikor egy másik fajta szállítási típus mellett dönt, amely nem a leg költséghatékonyabb standard szállítás, melyet a vállalat nyújt.
Amennyiben a fogyasztó már fizetett a megrendelt termékért, az elállási nyilatkozat beérkeztétől számított 13 napon belül visszatérítjük a megrendelés összegét, amint igazolást kaptunk, hogy ajánlottan elküldte a terméke(ke)t a címünkre. A fogyasztó nem követelheti a felmerült többletköltségek megtérítését, amennyiben kifejezetten egy másik szállítási módot választott, mint a cég által kínált legolcsóbb standard szállítási mód.
A visszautalás arra a bankszámlaszámra történik, amelyet a visszaküldési formanyomtatványon megadott.
Ha a termék nem működik megfelelően vagy nem úgy működik, mint amire számítottak, kérjük hívja a technikai ügyfélszolgálatunkat a telefonszámon, ahol a konzultásaink segíteni tudnak a szükséges kérdések tisztázásában. Ezzel elkerülhető minden lehetséges helytelen termékhasználat és kár magában a termékben illetve bármi másban.
Nem fogunk tudni figyelembe venni semmilyen terméket, amiről úgy találjuk, hogy nem megfelelő vagy rendeltetésszerű használat miatt sérült meg, ami nem feltétlenül szükséges, hogy meghatározza a természetét, tulajdonságait vagy működését a termékeknek. Amennyiben vissza szeretne kapni egy ilyen terméket, miután a követelését visszautasították, elküldjük önnek a termék szállításának költségei megfizetése ellenében.
Az elállási formanyomtatvány megtalálható itt: bit.ly/KHodstop